„Live streaming” de la PRbeta

Să-i zicem streaming, deși nu e. Nu vedeți ce se întâmplă pe aici, dar puteți citi.

Hotel Timișoara, etai I, sala Atena. Aproximativ 9 și 20.

O sală de conferință aproape plină de PR-iști, bloggeri, jurnaliști, oameni care lucrează în online și studenți. Moderatorul conferinței este Chinezu, o persoană bine aleasă pentru abilitatea lui de a dezmorți participanții în pauzele dintre prezentări.

În stânga, pe un perete, e proiectat ecranul unul laptop cu live streaming de pe twitter. Mă uit pe perete și văd cum oamenii din sală tweet-uiesc în neștire despre ce se întâmplă în sală. Tot ce conține #prbeta se vede acolo. Mă mai uit pe acolo și mă amuz. Cel mai tare m-a amuzat feedback-ul dat pe twitter doamnei de la Romtelecom care a remarcat faptul că se folosește foarte multă romgleză și ne sugera să traducem termenii și nu să îi împrumutăm. Hai, serios?

Înainte de prima pauză de cafea am făcut cunoștință cu:

Alina Crâncău, PR-ul de la Trilulilu cu prezentarea ,PR-ul 2.0 este ca o femeie guralivă (Și nu, nu e un pleonasm)”. Pe scurt, s-a vorbit despre PR-ul clasic vs. PR-ul 2.0, o prezentare introductivă plus câteva din campaniile online Trilulilu din ultima vreme.

Monica Jitariuc de la Agenția The PRactice București. Prezentarea ei s-a numit ,,It takes 2 to tango”  și conținea sfaturi pentru bloggeri.

A urmat Bogdana Butnar cu „Monitorizarea reputației online”. S-a vorbit aici despre sisteme prin care se poate face monitorizarea în online cu unelte gratuite precum iGoogle. Prin ele monitorizezi atât prezența ta în online cât și a concurenței.

S-a făcut 11 și am coborât în lobby la Coffee Break. E momentul pentru socializarea în offline!

La coffee break am purtat o conversație cu Sorin Drache despre cele discutate la etaj și cum încercăm fiecare din noi să aplicăm cele ”învățate” .

2 răspunsuri

  1. […] integra, iar despre ce s-a discutat și pe cine am avut plăcerea să ascult am scris câte puțin aici. În zilele ce urmează, voi face câteva sesiuni de sharing despre cele învățate la […]

  2. […] de la prima ediție, în 2011, existența acestui proiect m-a încântat deoarece de aici afli efectiv care e pulsul […]

Lasă un comentariu